Så langt i dag..

God ettermiddag søte lesere 

 

 

Nå sitter jeg hjemme i sofaen igjen etter å ha vært ute å gått en liten tur, samt vært på timen min hos min kiropraktor. Alltid like godt å bli knekt litt (veldig merkelig å si det ettersom jeg ikke likte det før, men nå synes jeg faktisk at det hjelper) 

 

 

Jeg har nå de siste dagene funnet tilbake til en liten koselig avslappet hobby som jeg hadde før. Jeg har nemlig begynt å fargelegge igjen i fargelegging boka mi for vokse. Ønsker meg flere sånne bøker, så får se om man får tak i snart. Så dette sitter jeg altså å gjør nå mens tv´en står på i bakgrunnen. Jøran kommer hjem fra jobb klokken 6 og møte vi skal på i kveld starter klokken 7. Så vi rekker derfor ikke å få i oss noe mat før vi drar, så middagen vår får bli etter møte. 

 

 

 

 

Q:  Er det forresten noe dere savner her på bloggen? Ikke nøl med å si ifra, bare takknemlig for å få tips og ideer til innlegg. 

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

 

2 kommentarer
    1. Anna: Takk for tips ang det. Ja den biten har jeg rett å slett glemt litt at jeg egentlig har nevnt på bloggen. SÅ skal sette meg ned å se om jeg kan få lage innlegg om det igjen.

      Takk for det! 🙂

    2. Jeg savner oppdatering på vektnedgangen. Du skrev om et mål på ned x antall kg til våren var det vel, og det savner jeg oppdatering på. Kanskje ekstra interessant nå som du er skadet. Antar kosten spiller en stor rolle når du ikke kan være så aktiv, så det hadde vært interessant å lese og lære mer om.
      I tillegg står det du blogger om sminke og mote, det har jeg sett veldig lite av. Sminketips og produkt tips kanskje?
      God bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg