Avslappet koselig torsdag

God kveld søte lesere 

 

 

Dagen i dag har egentlig vært veldig avslappet og rolig. Jeg har for det meste sittet i sofaen å bare slappet av mens jeg har lest ferdig tredje boken i serien om Bridget Jones. Skal begynne på den siste nå. Veldig bra bøker, liker hvordan de er skrevet på. Noe som skjer hele tiden, ikke noe kjedelig å lese. Det er hvert fall min mening da. Så gleder meg til å starte på den siste. Har også brukt tiden idag på å fargelegge litt i fargeleggingsboken min. Har også vært litt sliten og trøtt i kroppen idag. Dette er er også den dagen hvor jeg skal opp et hakk med medisinering. Gått tre dager med å ta en tablett, å fra i dag til lørdag så skal jeg ta to tabletter. Merkes litt på kroppen så har ligget å sovet litt på sofaen også. Så med andre ord en veldig veldig avslappet rolig torsdag. 

 

 

Jøran kom hjem fra jobb å sa at det blir Oslo tur på lørdag, men han er så hemmelighetsfull. Jeg veit ikke engang om jeg får lov til å være med eller om det bare er han. Å hva han eventuelt har tenkt seg på aner jeg ikke. Veldig nyskjerrig her jeg sitter. Prøver å fiske ut av han, men like hemmelighetsfull som alltid. SÅ da får jeg jo bare vente til lørdag da å se om jeg får bli med på turen eller ikke. hehe.. 

 

Jeg har også spurt dere om det er noe dere vil jeg skal skrive om. Har fått litt tilbakemeldinger, så jeg tenkte jeg skulle bruke noe av dagen i morgen til å sette meg ned å skrive noen innlegg til dere. Dette innlegget her ble veldig rotete, men håper dere godtar det uansett. Å det er bare å fortsette å komme med forslag til innlegg dere vil jeg skal skrive om, det er jo dere som leser det. Tusen takk for at dere vil bruke tid på å lese bloggen min, setter jeg veldig pris på. Uten lesere så blir det liksom ikke noe skikkelig blogg. 

 

*******

 

Akkurat nå sitter jeg og Jøran å slapper av i sofaen mens vi ser på hockeykamp. Vårt svenske lag som vi heier på ( Frölunda) spiller kamp i kveld, å da sitter vi å følger med på det. Utrolig kjekt at vi har samme interesse og liker samme sporten, og ikke minst at vi heier på det samme laget. Hadde ikke vært noe problem heller om vi hadde heiet på forskjellig lag, hadde fått det til å fungere uansett. MEN siden vi heier på det samme så er det veldig bra. Liker det! Håper dere har en fin kveld og at dere har hatt en fin dag ? 

 

 

Blogges senere 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg