Morgenstund <3

God morgen alle søte lesere ♥

 

 

Dagen i dag startet veldig bra. Jeg sto opp like før Jøran måtte dra på jobb. Så fikk gitt han hade nuss før han gikk ut døra. Herlig å starte dagen på den måten. Det toppet seg med at jeg etterpå tok en laaaang dusj. Det var så veldig godt. Vasket håret og shavet der det trengtes. Ikke hver gang jeg står lenge i dusjen, men akkurat i dag så ville jeg det. Deilig rett og slett. Ellers så sitter jeg akkurat nå i morgenkåpen min og spiser frokost mens jeg ser på en film. Beste starten på dagen. Uten tvil. 


Planene mine for dagen er at jeg skal 


♥ Skrive noen innlegg 

♥ Vaske sengetøy og legge på nytt på senga 

♥ Gå en tur  

♥ Fargelegge 

♥ Slappe av mens jeg ser på film 

♥ Lage middag 

 

Dette er sånn i hovedsak hele planen min for idag frem til Jøran kommer hjem fra jobb.  Hva er planene deres for dagen? 

 

 

God helg ♥ Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg