Forbilde eller ikke ?

God formiddag søte lesere ♥

 

I de siste dagene så har jeg sett flere bloggere og flere på sosiale medier generelt prate om kropp og pupper å at det avgjør om du er ett dårlig eller bra forbilde. Tåpelig. Jeg må bare si at jeg ikke kan skjønne hvorfor noen mener at kroppen og puppene du har skal være med å bestemme og avgjøre om du er ett bra eller dårlig forbilde. Det er rett og slett idiotisk. Det å være ett forbilde handler jo om hvordan du er som person, hvordan personligheten din er og hva det er du gjør for de sakene du støtter eventuelt. Og hvordan folk ser opp til deg. Det har jo ingenting med om du er feit eller tynn, har små pupper eller store pupper, har silikon eller ikke. Dette blir bare så patetisk. Unnskyld, men det blir det altså.  Da lurer jeg på hva dere sier om dere selv?


Alle har ikke lik kropp, det er ingen som er like generelt. Alle er forskjellige på sin måte. Vi har fått den kroppen vi har. Men selv om noen tar fettsuging eller silikon for å føle seg bedre med kroppen sin, så skal ikke det være med på å avgjøre om du er ett dårlig eller bra forbilde fordi om. Ett forbilde er vi alle sammen faktisk, uansett. For det at det er alltid noen som ser opp til deg, selv om du kanskje ikke vet om det eller har tenkt over det. Det kan være små søkene dine, eller om du har tante unger og onkel unger, eller kanskje foreldrene dine ser opp til deg osv. Alle sammen har forbilder og alle sammen er forbilder for noen uavhengig av hvordan kroppen din ser ut. Vi er perfekte uansett hvordan vi bestemmer hvordan kroppen vår skal være. FERDIG SNAKKA!! 

 


Håper dere skjønner hva jeg mener her? Å at jeg klarte å formidle det på en bra måte. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg