Planene for helgen <3

God kveld søte lesere ♥

 

 

Jeg var ute å gikk en tur litt tidligere idag, å da fikk jeg tatt ett veldig fint bilde. Har redigert det litt da, men det er ikke mye altså. 

 

Etter at Jøran kom hjem fra jobb så ble det tradisjonelt taco til middag. Taco er ett must på fredag. Så har vi nå sittet i sofaen å sett litt på tv mens jeg har satt på en maskin til med klær til vask. Kan ikke dra fra den stående å gå, så sitter nå alene i leiligheten en stund faktisk. Jøran måtte ut å hjelpe svigermor med å handle inn mat til helgen. Snill han er som hjelper. 

 

*******

 

Har også nå endelig klart å få lurt ut av Jøran hva det er som faktisk skal skje imorgen. Jeg er litt i ekstase. Jeg hadde ingen anelse. Hadde ikke tenkt tanken engang. Han har nemlig ordnet billetter til hockeykamp. Vi skal nemlig til 

 

(Raden hvor det står “jobb med klokkeslett”  det er faktisk kolona til Jøran. Det det står “Sykemeld..” det er min, Bare sånn at jeg har fått sagt det) 

Gleder meg sykt masse. Elsker den plassen. Eneste jeg ikke vet enda er om vi skal overnatte der eller ikke. Lillehammer ishockeyklubb spiller nemlig bortekamp mot Manglerud på søndag, så veit ikke om vi skal sove i Göteborg for å dra hjem på søndag slik at vi stopper på Manglerud for å få med oss kampen, eller om vi skal ned til Göteborg på dagstur. Dette gjenstår å se imorgen, for det aner jeg faktisk ikke. Så litt hemmelighetsfull er Jøran fortsatt angående morgendagen. 

 

*******

 

Mens Jøran nå er borte så benytter jeg anledningen til å blogge litte gran til, mens jeg nå sitter å ser på noen klipp på nrk tv.  Artig å se på gamle klipp som ble vist på tv før, slik som Øystein Sunde og gitarkameratene. Utrolig morsomt å se på. Ting har forandret seg opp igjennom årene. 

 

 

Hva er deres planer for helgen da? Blogges senere ♥

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg