Greetings from Gothenburg ❤️

God ettermiddag søte mennesker <3

Da vi var på tur nedover til Göteborg, så stopper vi alltid innom en plass. Gode boller.

Akkurat nå har jeg og Jøran ankommet Göteborg. Å jeg må bare si nok en gang, for en fantastisk plass. Elsker det stedet her. Nå sitter jeg og Jøran på hotellrommet å slapper av litt før vi skal ut å spise. Ja du leste riktig, vi er på ett hotellrom. Så med andre ord, Jøran overrasket meg med at vi skal overnatte her. Elsker den mannen for at han finner på sånne ting. Helt herlig. Nå skal vi ut å spise litt før vi skal i Scandinavium å se på hockeykamp. Gleder meg.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg