Dagens planer

God morgen søte lesere 

 

 

I dag så våknet jeg først opp av at Jøran kom inn på soverommet å gav meg hade nuss klokken 0550 (han starter på jobb klokken 06) etter at han dro la jeg meg i senga igjen til å sove, sov helt til klokken 10. Nå sitter jeg å nyter frokosten min og ett glass sjokolademelk mens jeg ser på film. Elsker sånne morgener som dette. Mine planer for denne tirsdagen her er ikke så veldig mye egentlig 

 

♥  Ta en deilig dusj

♥  Spise frokost 

 Skrive innlegg på bloggen 

 Ut å gå en liten tur 

 Slappe av med film igjen

 Fargelegge i fargeleggingsboka mi 

 Lage middag til Jøran kommer hjem fra jobb 

 

 

Som sagt ikke de store planene, greit å ikke ha for mye å gjøre til en hver tid også. Hvordan er planene deres for dagen da? 

 

 

Blogges senere 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg