Avslappet dag!

God kveld søte lesere 

 

 

Dagen idag har gått til å slappe av for det meste hjemme i sofaen med film. Har vært ute å gått en liten tur også, men den ble ikke så lang. Ble trøtt å gikk hjem, låste døren å la meg på sofaen å sov litt. Typisk meg nå om dagen. He he

 

Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg nå alene i sofaen å ser på tv og slapper av. Jøran dro nettopp ut døra for å dra på ett møte. Jeg benytter derfor anledningen til å skrive innlegg her på bloggen i mens han er borte. Hvor langt tid møte tar vet jeg ikke, men hvert fall mellom 1-2 timer. Ellers i kveld å blir det bare å slappe av i sofaen med Jøran når han kommer hjem fra møte, å se på tv eller film. 

 

 

*******

 

Er det forresten noe dere savner her på bloggen så er det bare å si ifra. Er bare takknemlig for tips, er jo tro salt dere som leser bloggen min. Setter jeg veldig stor pris på. Tusen takk alle sammen! ♥

 

 

Blogges senere 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg