Koselig dag ❤️

God kveld søte lesere <3

I dag så skulle jeg egentlig stå opp klokken 8. Dette skjedde ikke. Da klokken ringte så var jeg så trøtt at jeg tenkte at jeg skulle bare sove 1 time til. Jeg våknet istedenfor klokken 10. Det regnet veldig ute idag, så jeg hadde derfor tenkt å ha en kose dag hjemme. Jeg skulle sitte i sofaen under pleddet mitt å se på film. Dette skjedde heller ikke. Ble endringer i planene. Fikk nemlig melding fra ene tanteungen min. Så jeg trosset regnet å gikk til senteret. Vi gikk litt rundt å shoppet litt (legger ut bilde av hva jeg kjøpte imorgen) før vi satte oss på cafeen. Koselig. Fikk Jøran til å hente oss etter at han var ferdig på jobb. Kjørte tanteungen min til stasjonen så hun rakk bussen hjem. Da vi kom hjem skiftet vi klær. Jeg hadde nemlig blitt søkk våt igjennom etter gå turen til senteret. Vi reiste så til svigermor hvor vi fikk steik til middag, veldig koselig og veldig godt. Nå sitter vi hjemme å slapper av litt etter å ha kommet hjem. Skal snart legge oss. Imorgen skal jeg gjøre ett nytt forsøk på å stå opp tidlig, bare at imorgen så skal jeg stå opp å ikke snu meg i senga igjen.

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg