Glad shopping jente <3

God morgen søte lesere 

 

 

 

Jeg har nå vært ute å gått en forfriskende gå tur. Veldig godt og litt kaldt, så var veldig godt å komme inn i varmen må jeg si. Har funnet pleddet og laget meg en kopp kakao. Deilig. 

 

I går så var jeg som sagt på senteret å shoppet litt. Nå tenkte jeg å vise dere hva det er jeg kjøpte. Jeg er veldig fornøyd med det hvert fall. 

 

 

Den boksen med ” Eye color palette” er bare så nydelig. Bare se her hvordan den ser ut når jeg åpner den. Elsker de fargene. 

 

 

Blogges senere 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg