Endelig så er den her! :D

God kveld søte lesere ♥

 

 

 

Jeg skrev i ene innlegget mitt i går at jeg venter på en pakke i posten, noe jeg trodde ville ta noen dager. Jeg tok feil gitt. Det viser seg det at når Jøran kom hjem fra jobb så hadde han med seg en kjempe stor pakke. Jeg tenkte ikke noe over det å trudde det var til han, men så viste det seg at det var til meg. Jeg skjønte ingenting. Åpnet pakken å jo der der lå det jeg har ønsket meg så lenge. Nå kan jeg endelig fortelle dere å ikke minst vise dere bilde av hva det er jeg snakker om. Jeg har nemlig fått mitt speilreflekskamera med ekstra linse. Gleder meg masse til å kunne ta bilder med dette. 

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg hadde en treningsøkt med fysioterapeuten min, for så å bruke en del tid på å fortsette med å vaske fryseren til mamma. Den er fortsatt ikke bra. Lukta der sitter så godt at jeg må nok ta å vaske den flere ganger om den skal bli noe lunne bra igjen. Ellers i dag så har man slappet av. Ble hamburger til middag, og nå sitter vi i sofaen å skal se på “Tømmer sport VM” fra Lillehammer. Vi har ikke billetter til hallen, så derfor sitter vi hjemme å skal se på det. Dagen imorgen vet jeg ikke helt hvordan blir enda. Vi tar det vel litt som det kommer. Godt med helg. Hva har du som leser planer om i helgen da? 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hanne: Takk for det, men litt usikker på om det vil hjelpe for luft av kjøtt og fisk som har tint å ligget i over en uke i blod og vann. Men skal prøve. God helg til deg også 🙂

    2. Tips til lukt i fryseren: sett nedi en skål med kaffepulver. Den trekker til seg lukt fra kjøleskap ihvertfall så kan hende det funker i fryseren også. God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg