Oppsummering av helgen som var, og uken😊

God kveld søte lesere <3

Det er fredags kveld og det er nå to dager til juleaften. Kribler i magen. Gleder meg veldig.

Sist jeg skrev noe innlegg så skulle vi reise til Trondheim. Der hadde vi det kjempe koselig med julekonsert til D.D.E

Resten av denne uken her har i hovedsak egentlig gått til å hjelpe mamma og pappa i lundegården. Har  også vært i byen og vært hos mamma og pappa. Har også vært hockeykamp, tirsdag og torsdag.

I dag så var endelig dagen kommet til at jeg skulle til sykehuset, på nevrologisk avdeling. Det skulle tas en del tester av foten min. Etterpå var jeg innom mamma og pappa en tur før vi dro på strandtorget en tur for å handle inn litt mat. Har tatt julevasken, skiftet til julesengesett på senga, så smått fått opp noen juleting. Resten blir satt på plass imorgen.

Håper dere har hatt en fin uke og at dere får en fin førjulstid <3

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg