Dagens plan ..

God formiddag alle søte lesere ♥

 

 

 

 

Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg i sofaen å går gjennom noen sider på internett  – går veldig frem og tilbake angående om jeg skal gjøre det eller ikke å om hvilken jeg eventuelt skal velge.
Nå tenker dere sikkert hva i huleste er det hun babler om nå da, men jeg vil helst ikke røpe noe om det enda, men når det er bestemt og ordnet så skal jeg fortelle dere det.. jeg lover! 

 

Planene for dagen er ikke så veldig mye egentlig. Men litt godt at det ikke er for mye som skjer i dag heller. 

♥ Trening i form av en gå tur ute

♥ senere idag så er det hockeykamp

 

 

Blogges senere ♥

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg