Dagen i går – planen for i dag

God formiddag søte lesere ♥

 

 

Akkurat nå så slapper jeg av litt med musikk og sudoku løsing. Alltid godt å høre på god musikk og slappe av. Dagen i dag er veldig åpen for å si det sånn, så har ikke noen store planer for dagen. Skal nok alltid finne på noe for å få dagen til å gå. Jøran er ikke ferdig på jobb før klokken 18 i kveld, å etter jobb så skulle han visst på møte med jobben ( de pleier å vare i 1-2 timer) så blir en veldig lang dag på Jøran i dag. 

♥ I går så var jeg på jobb i 2 timer før jeg skulle på en ny behandling. Fastlegen min vil jeg skulle prøve noe nytt for å se om det kan være med på å hjelpe foten min til å bli bedre igjen – Speilrefleksbehandling kalles det. Hadde første time med det i går, var veldig rart å litt spennende på samme tid. Jeg har ikke løpt /jogget  etter at skaden skjedde, har ikke turt – vært redd. I går så måtte jeg teste det ut, siden det var en del av behandlingen. Var litt ubehagelig men gikk greit. Skal ha en ny behandling neste uke igjen, så får man se hvordan det går. Er ikke enda helt overbevist om at dette skal få foten min bedre – men er verdt ett forsøk. 
Etter jobb og behandling så besøkte jeg mamma og pappa en tur. Ikke sett de på lenge, så var godt å se de igjen. Senere på dagen så tok jeg og mamma oss en tur i gågata, lenge siden vi har gått sammen der. Endte på Cafe Opus for å spise lunsj sammen med ei venninne av mamma.

 

 

 

Satt der en stund før vi dro hver vår vei. Veldig koselig ♥  Ellers så gikk dagen i går til å slappe av hjemme med taco middag og hockeykamp. Fikk spørsmål av ei venninne om jeg ville bli med supporter bussen til Vålerenga på bortekampen, men jeg var veldig sliten og foten var litt vond så jeg ville heller slappe av hjemme. 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg