Oppsummering av helg – plan for uken

God ettermiddag søte lesere ♥

 

Har ikke vært helt i blogghumør de siste dagene, har liksom hatt en kropp som har vært veldig sliten og følt meg så utmattet. Nesten ikke orket noen ting. Veldig trist at jeg føler kroppen ikke er med. Men har derfor brukt meste parten av tiden på å slappet helt av. 

♥  Lørdagen gikk til å se på vintersport på tv før vi litt utpå dagen ble invitert til mamma og pappa på vafler. Senere var vi. innom svigermor for å hjelpe henne med å handle inn mat, ble også til at vi fikset med take Away mat å siste det sammen med henne, fikk dessert å såg på melodi grand prix. Ble værende der til en stund utpå kvelden. Koselig dag 

♥  Søndag gikk til å sove lenge og se sport på tv. Fikk også spørsmål fra ei venninne om vi skulle finne på noe (dra på kino ) Men siden kroppen min var helt ferdig, så ordet jeg liksom ingenting. Jeg ble derfor værende hjemme å slappe av. Liker ikke at jeg måtte si nei (siden det er lenge siden vi har hengt sammen), men når kroppen bare var helt ferdig så orket jeg liksom ikke å være sosial. Så vi får heller ta det igjen en annen dag. Med andre ord hele søndagen så var jeg og Jøran hjemme å slappet av på sofaen. I løpet av dagen så fikk jeg også en melding fra sjefen min hvor hun lurte på om jeg kunne tenke meg å jobbe litt idag, siden de var litt i knipe. Så jeg fikk derfor en ekstra dag med jobb denne uken som kommer nå. 

________________________________________________________________________________________________________

 

Plan for uken er ikke helt ferdig ordnet enda heller, men kan jo skrive opp det jeg har så langt hvert fall. 

♥ Mandag:  I dag ble det altså jobb fra klokken 07-10. Etter jobb ble jeg med mamma på butikken hvor jeg fikk handlet inn middag for noen dager. Etterpå ble det en liten tur på jysk før mamma svippet meg hjemom. 

♥ Tirsdag:  Da blir det å stå opp sammen med Jøran før han skal på jobb. Jeg skal da få vasket noen klær, gå en tur (trene) og lage middag til Jøran kommer hjem fra jobb. 

♥ Onsdag: Da skal jeg  på ny behandling igjen. Ellers så blir det å slappe av før man senere på dagen ( mest sannsynlig) skal være med mamma til Moelv en tur. 

♥ Torsdag: Stå opp likt med Jøran. Denne dagen er litt åpen enda, ikke noen planlagt så langt. 

♥ Fredag:  Stå opp likt med Jøran å blir med han til jobb, hvor jeg så skal på treningsgruppe med fysioterapeut. Ellers er ingenting planlagt noen utover det. Kan hende det blir lett bursdagsmiddag hos mamma og pappa. 

♥ Lørdag:  Da er det opp tidlig på jobb, ellers den dagen så er det ikke noen planlagt. Kan hende den lette bursdags middagen hos mamma og pappa blir denne dagen i istedenfor ( så får se når det nærmer seg om hvilken dag det blir) 

♥ Søndag:  Ingenting planlagt, bare slappe av. 

 

Som sagt denne uken her kommer til å bli anderledes enn den står nå, men dette er hva jeg har i tankene så langt. Blir endringer underveis. 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg