Fornøyd med dagen <3

God ettermiddag søte lesere ♥

 

 

I dag så sto jeg opp litt tidligere enn Jøran. Da han sto opp måtte jeg gå ut døra å komme meg på den nye behandlingen min. Denne gangen varte behandlingen i 30min, men siden jeg syntes det var så tidlig så benyttet jeg anledningen til å trene i 30min siden jeg allikevel var der ( istedenfor å komme tilbake til trening klokken 14) Etter behandling og trening reiste jeg innom mamma og pappa. Vi satt der en stund før jeg og mamma tok turen ned til Strandtorget en tur. Blir ikke tur til Moelv siden de skulle til Sverige. Vi gikk rundt litt å tittet, å skulle egentlig ikke kjøpe noe – men endte med at vi begge to handlet. Jeg fikk tak i noen nye topper som var på salg – ikke ofte det skjer at jeg finner størrelsen min på klær som er på salg, så måtte derfor slå til mens jeg hadde muligheten. Veldig fornøyd med kjøpet. 

 

 

 

 

Etter noe handling satte vi oss ned en stund på Opus å spiste litt lunsj. Var veldig godt, men var alt for mye mat.

 

Jeg og mamma hadde holdt oss med å bestilt en, for det var så mye mat at vi begge to klarte ikke å spise mer enn halvparten. Etter litt mer kikking, så dro vi hjem hvert til vårt.

Så akkurat nå sitter jeg å slapper av på sofaen å hører på litt musikk å løser litt sudoku. 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg