Hipp hipp hurra!!

 

I dag er en veldig spesiell dag. Det er nemlig noen som har bursdag idag, en veldig viktig og fantastisk person i mitt liv – mamma ♥

Super dame som rett og slett er det for meg uansett hva det måtte være. Gir meg råd og støtte. Denne rå dama blir 65år idag. Gratulerer så masse med dagen kjære mamma. Du er verdens beste ♥ 

Vi skal feire deg idag med selskap. Håper du har hatt en fin dag så langt og at den blir litt bedre senere idag. 

 

 

 

 

Jeg var i dag på trening, hvor jeg etterpå stakk en liten tur innom mamma og pappa før jeg stakk på Rosenlund senteret en tur. Måtte få tak i gave til mamma♥ Spent på hva henne synes. Gleder meg! 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg