Oppsummering av helgen!

God ettermiddag søte lesere ♥

 

 

Jeg sitter nå å slapper av litt etter å ha spist frokost å fått ryddet å vasket i leiligheten til i kveld. Jøran skal ha styremøte her igjen klokken 18, han er ikke ferdig på jobb før klokken 17, så da fikser jeg leiligheten til han kommer hjem. Mens jeg nå sitter her så tenkte jeg at jeg kunne fortelle litt om hvordan helgen har vært. 

♥ Vi var som sagt på bursdagsselskap for mamma på fredag, var kjempe koselig å spiste mye god mat og kake. 

♥ Lørdag så var jeg på jobb fra klokken 08-10 før jeg var en tur innom butikken på tur hjem. Resten av dagen gikk til å se på sport på tv å jeg lagde biffsnadder til middag. Resten av kvelden gikk til å se på tv / film. 

♥ Søndag så sov vi lenge før vi satte oss i bilen å kjørte til hallen. Jøran skulle ha ett møte med forbundet og tv-teamet før kampen. Jeg måtte bli med Jøran opp tidlig. Etter kampen så spiste vi middag mens vi såg litt på tv igjen. 

 

Så som sagt det har ikke skjedd så veldig mye i løpet av helgen, men har jo fått gjort en del likevel. Hatt en fin helg uansett. Hvordan har helgen din vært? 

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg