Gjemme meg bort i noen timer!

God kveld søte lesere 

Nå er dagen her igjen hvor det er slik at Jøran skal ha styremøte på stua hos oss. Siden jeg ikke kan være i samme rom som de, så sitter jeg derfor i skrivende stund i senga på soverommet å har “gjemt meg”. Disse møtene kan vare i alt fra 1 time til 3 timer, så man vet aldri hvor lenge man blir sittende på soverommet å “gjemme seg”. Jeg har i hvert fall satt meg godt tilrette, har mac´en på fanget og musikk på øret. Så da kan dette møte ta så lang tid som det vil. 

Noen ganger så tenker jeg jo at det er veldig rart at jeg som bor her i leiligheten med Jøran, er faktisk den personen som må gjemme seg når det skal være møte her. Men jeg skjønner jo det at jeg ikke kan sitte i samme rom som de å høre på musikk eller se på tv når de skal ha møte. Vil jo ikke forstyrre de på noen måte liksom. Er jo nesten så jeg noen ganger er kjempe redd for å hoste og nyse, bare fordi jeg er redd for at de skal høre meg liksom. Men jeg tror nok de skjønner på en eller annen måte at jeg er på soverommet når de kommer de som skal på møte. 

Jeg sitter hvert fall godt plantet i senga med dyna krølla såpass bak ryggen min at det ikke er hardt å lene seg inntil veggen. Gardinene er trekt for, slik at ingen skal se at jeg sitter jeg, å hva jeg eventuelt gjør. Lyse i taket er på, å alt av ladere og telefon er rett ved siden av meg slik at jeg ikke behøver å flytte på meg. Så her sitter jeg med musikk på øret å bare venter. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg