Oppdatering av vektnedgang!

God ettermiddag søte lesere ♥ 

 

Jeg tenkte at jeg nå skulle ta en liten oppdatering av hvordan det går med min vektnedgang. Vet det er lenge siden jeg har skrevet noe om det på bloggen, men grunnen er rett å slett at jeg har vært så redd for å egentlig gå på vekten å se hva det står. Da jeg startet for fullt igjen sist jeg skrev ett innlegg om vekten min så var jeg så stor som jeg aldri har vært før. Jeg veide 110kg. I mellom tiden nå så har jeg ikke turt å se på vekten fordi jeg har liksom vært redd for at jeg skal ha gått mer opp. Jeg har liksom ikke følt at det har skjedd noe – men på bursdagen til mamma så tok jeg mot til meg å gikk opp på vekten hos mamma og pappa. Hva var det jeg var redd for? var jo faktisk ikke så farlig som jeg trodde. Jeg var redd jeg hadde gått opp masse mer i vekt, men sannheten er at jeg hadde jo faktisk gått ned. Er ikke det fantastisk? er jo ikke mange kg det er prat om, men det er uansett en start. Jeg har nemlig gått ned 6kg! Wohoo .. 

 

Jeg skal derfor fortsette akkurat slik jeg har gjort det til nå. Jeg er å trener i treningsgruppe to ganger i uken pluss at jeg har noe egentrening hjemme i tillegg. Jeg har kuttet ut å spise brød (spise hvert fall mye mindre av det), spiser heller knekkebrød. Brus drikker jeg stort sett bare i helgene. Godteri det spiser jeg bare i helgene. Dette har endret mye, selv om jeg ikke trodde at å kutte ut en del ting skulle gjøre endring – men det gjør jo det. Dette skal jeg fortsette med. Mere oppdatering av hvordan det går kommer senere. Tenkte jeg skulle la det gå nesten en måned til neste gang, for da er det litt lettere å se om det har skjedd noe mer forandring. Jeg gleder meg hvert fall til fortsettelsen! 

 

 

Ha en fin dag videre! Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg