God onsdag :)

God ettermiddag søte lesere ♥

 

 

 

I dag så sto jeg opp klokken 0550, fikset meg til jobb å gikk ut døra klokken 0630. Startet på jobb klokken 07, å jobbet til klokken 10. Etter jobb gikk jeg opp til mamma og pappa en tur. slappet av litt der å skiftet klær, før jeg og mamma dro ned til byen klokken 1130. Vi gikk litt i gågata en tur før vi dro på Opus en tur hvor vi skulle møte ene storesøsteren min og hennes venninne. Vi spiste litt lunsj og pratet litt før jeg og mamma dro. De to andre skulle gå litt til i gågata og ut på sightseeing. Jeg kom hjem for ikke så veldig lenge siden, å har sittet å skrevet klart ett innlegg for senere å slapper av nå med musikk. Resten av dagen går til å bare slappe av, også lage middag til Jøran kommer hjem fra jobb klokken 18. I kveld blir det å følge med på hockeykamper, Frisk Asker mot Storhamar og Frölunda mot Malmö. Håper dere har hatt en fin onsdag så langt? 🙂 

 

 
 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg