Torsdag! :)

God ettermiddag mine søte lesere ♥

 

 

I går kveld så var jeg helt ferdig i kroppen, jeg var så trøtt og sliten at jeg faktisk gikk å la meg i senga en time før jeg pleier. Jeg sovna nesten med engang. Godt når det skjer å man slipper å være våken i flere timer for man sliter med å få sovne. Da vekkerklokken til Jøran ringte i dag så føltes det ut som jeg var skikkelig opplagt men samtidig følte jeg meg veldig tung i hode. Tror det har litt sammenheng med at jeg sov mye lenger enn jeg pleier. 

Da Jøran dro på jobb så koset jeg meg med en god lang frokost før jeg slappet av en liten stund. Så bestemte jeg meg for å ta en treningsøkt. Siden det ikke ble noen trening i går så tenkte jeg egentlig at jeg skulle ta en dobbel økt på tredemølla idag, men foten min begynte å verke en del igjen så derfor ble det bare en enkel økt idag. Men jeg synes nå det er bedre enn ingenting jeg da. Skal på treningsgruppe imorgen klokken 11 også så da kan man ta helg med god samvittighet etterpå. 
 

________________________________________________________________________________________________________

Akkurat nå så sitter jeg å slapper av litt etter treningsøkten min. Skal slappe av litt før jeg må fikse og ordne meg til å dra til byen for å vente ved bilen til Jøran. Han er ferdig på jobb klokken 1615-1630, så jeg må være der til da. Da skal vi sammen dra opp i hallen. Jeg behøver egentlig ikke å være i hallen så tidlig, men jeg synes det er greit å sitte på med Jøran oppover når jeg har mulighet til det. Dessuten så er foten min litt for vond til at jeg vil ta sjansen på å bruke en time på å gå i tilfelle det går galt. Jøran må i hallen litt tidligere fordi at de skal ha møte med tv og forbundet før kampen. I dag så kan Lillehammer Ishockeyklubb klare å sikre seg finalebilletten. De leder 3-0 i kamper å er best av 7, kamp nr 4 spilles i kveld. Spennende! Forteller senere i kveld om hvordan det gikk. 

Men nå tenkte jeg å få i meg litt næring og fikse meg før jeg må gå til byen. Ha en fortsatt fin torsdag videre! ♥

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg