Endelig fredag!

God ettermiddag mine søte lesere ♥

 

Først vil jeg bare starte med å si det at Lillehammer Ishockeyklubb vant kampen i går 5-1, med andre ord – DE ER I FINALEN!! Første gang på 24år. Herlig, det var magis stemning i hallen i går å det var bare helt fantastisk. Er så stolt av de gutta at jeg har ikke ord en gang. MAGISK!! 

I dag startet dagen med at jeg sto opp klokken 9, jeg våknet først da Jøran dro på jobb halv 8. Jeg hadde egentlig tenkt å stå opp da, men jeg var så trøtt så jeg la meg i senga igjen satte på vekkerklokken til klokken 9. Tok på meg treningsklær å satt å slappet av litt med tv før jeg gikk ut døra klokken 10. Jeg ankom treningen 40minutter etterpå. Fin start på. Brukte 1 time og 15 minutter på selve treningen før jeg skulle gå hjemover igjen. Brukte litt lenger tid på tur hjem, var noe glattere å gå nedover enn oppover, pluss at jeg stakk en liten tur innom butikken. Så brukte 1 time før jeg kom inn døra hjemme. Ble en ekstra treningsøkt på grunn av gå til og fra, veldig godt. Etter en velfortjent dusj, satte jeg meg ned i sofaen å slapper av med tv i bakgrunnen, musikk og få i meg litt mat. Har også kunne ha hatt tid til å skrevet dette innlegget før, men har ligget rett ut – innlegget kommer nå hvert fall. 

Jøran er ikke ferdig på jobb før klokken 18, da blir det middag og tv / film resten av kvelden. Planene våre for helgen er litt uklart enda, men vi har drevet på å snakket om vi skal ta en dagstur til Svergie imorgen, men Jøran som får avgjøre om det blir det eller ikke – siden det er han som må kjøre. Om det ikke blir tur så blir det sikkert å bare ta det rolig her hjemme å slappe av. Men jeg håper litt at det blir, da har man liksom noe å gjøre å se frem til. Lenge siden vi har vært i Svergie, hadde vært fint med en tur igjen. Lov å håpe hvert fall – spent på hva Jøran bestemmer seg for! 

 

Hvordan planer har du for helgen da? Håper du får en fin helg uansett hva du skal gjøre ♥

 

 

Blogges senere ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg