God påske :D <3

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

I dag så er det palmesøndag, å det vil si første dagen i påsken. Det vil med andre ord si igjen at det nå er lov til å pynte i heimen til påske. Derfor så tenkte jeg nå å vise frem min påskepynt. Det er ikke for mye, men heller ikke for lite. Jeg synes det er akkurat passe – slik jeg vil ha det. Liker det kjempe masse. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Våre planer for påsken er vi litt usikker på enda, faktisk. Vi kommer kanskje til å ta en tur til Sverige ( Göteborg) på hockeykamp, eller så kan det også hende at vi drar opp til feriestedet til min familie på Averøya for å være der med mamma og pappa. Men vi er som sagt litt usikker enda. Vi får ta det litt på sparket og være litt spontan. Jeg har jobb noen timer imorgen, mens Jøran jobber mandag til onsdag. Fint i påsken skal vi få det uansett hva vi bestemmer oss for å gjøre. Ønsker dere alle en fin påske uansett hva dere skal gjøre. 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Dagen i dag har så å si godt til å bare slappe av hjemme med tv, og pynte til påske og lage middag – men har også vært i Øyer på butikken å handlet inn mat for svigermor. Avslappet palmesøndag på sitt beste. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg