Dagen i går // dagen i dag

God morgen mine søte lesere ♥

 

 

 

I går så gikk dagen min til å stå opp klokken 06. Gikk ut døra 0630, å startet på jobb klokken 07. Etter jeg var ferdig på jobb klokken 10, så gikk jeg innom butikken på vei hjem. Da jeg kom hjem så slappet jeg av litt med med tv og frokost. Jøran kom hjem fra jobb klokken 1430, klokken 15 måtte han ut igjen å møte en i leiligheten ved siden av som hadde problemer med noe vann. Klokken 17 ca startet jeg med middag så vi fikk spist før Jøran skulle på møte i hallen klokken 18. Jeg ble med han i bilen å hoppet av ved huset til mamma og pappa, måtte ta inn posten hos de der mens de er bortreist, også har det begynt å lekke vann i ene vinduet, så måtte sjekke vinduet. Mens jeg satt der å ventet på at Jøran skulle bli ferdig på møte så fikk jeg med meg fotballkampen til Norge. Da vi skulle hjemover stoppet vi å fikk vasket bilen før vi reiste hjem. Ellers resten av kvelden satt vi å såg på serier og film på tv før man gikk å la seg. 

I dag så sto jeg opp klokken 9, Jøran reiste på jobb klokken 0930 ( han jobber frem til klokken 18 i kveld). Nå sitter jeg å skal spise frokost og ser på litt tv, før jeg skal prøve å finne litt ut av hva man eventuelt skal finne på i dag. Er jo så fint vær ute, så nesten litt skammelig å bare sitte inne da. Så får se hva jeg finner på. 

 

 

Håper dere får en fin dag, blogges senere ♥

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg