Påsken! :D // Bursdag :D <3

God morgen søte lesere ♥

 

 

På langfredag etter at vi sto opp bestemte vi oss for å pakke hver vår bag og satte oss i bilen. Vi ville nemlig overraske mamma og pappa. Vi plukket også opp ene tanteungen min på Eide, som ville være med oss ut til Averøya. Men jeg måtte gi mamma beskjed om at vi kommer 3 stk ekstra til middag, i tilfelle de eventuelt hadde spist eller skal spise om de har nok mat til oss. Uansett vi kom hvert fall frem, og koselig var det. Der var ene storesøsteren min med mann og yngste jenta, tanteungen min jeg plukket opp på Eide er mellomste dattera til søstera mi. De hadde vært der siden mandag. Vel.. resten av påsken mens vi var der så bare koste vi oss med god mat og masse spill, og veldig koselig selskap. De andre dro op søndagskvelden, mens jeg og Jøran ble til i går. Vi kom hjem i går kveld klokken 8. Jeg sliter sånn med vond hoste, så når vi kom hjem så var jeg helt ferdig. Vi slappet av med å spise frossen-pizza og film før vi gikk å la oss. Mamma og pappa drar ikke fra Averøya før i dag.

Apropo i dag, så har pappa bursdagen sin. Verdens beste pappa, gratulerer så masse med dagen. Håper du får en fin dag. Feiring av dagen din blir ikke før i mai når du skal ha stort selskap. 

 

 

 

 

 


________________________________________________________________________________________________________

 

 

Akkurat nå så sitter jeg å slapper av i sofaen, er helt utkjørt i kroppen, hodepine og vondt i halsen av all den hostingen. Så i dag så har jeg bestemt meg for at jeg skal være inne og slappe av hele dagen ( for jeg vil bli frisk), skulle vel egentlig vært ute å gått tur.. men med tanke på hostingen min så er nok ikke det så lurt. Får heller ta det ekstra igjen når jeg blir frisk igjen. 

 

 

Håper dere har hatt en fin påske uansett hvor dere har vært, blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg