Noe dritt å være syk.. // oppdatering av foten

God kveld søte lesere ♥

 

I påsken så slet jeg litt med en vond hals, noe jeg fortsatt sliter med. Dette har gjort at siden vi kom hjem fra påskeferie så har jeg bare vært inne å slappet av. I hele går, stort sett, så lå jeg i senga under dyna å holdt varmen. Skulle egentlig ha time for behandling i går, men den måtte jeg avlyse på grunn av all hostingen min. I dag også så har jeg stort sett holdt meg i ro hjemme å slappet av med å holde varmen, men jeg måtte ut en liten tur da jeg hadde time hos legen. 

Jeg fikk en ny 50% sykemelding som går til 4.mai, men siden foten begynner å bli litt bedre enn den har vært så har vi bestemt (legen og jeg) at vi tar det gradvis.   Så om jeg fortsatt må sykemelde meg etter 4.mai så øker da sykemeldingen til 75%. Dette her synes jeg er veldig gode nyheter, å føler nå at endelig så ser jeg faktisk at nå begynner det å skje ting fremover som er bra. 

 

Egentlig så har jeg gruppetrening med fysioterapeut imorgen også, men jeg må nesten avvente å se i morgen om hvordan formen min er da. Ikke så lurt å trene om man ikke er i form og har vond hals og hoste. Tenker jeg! 

________________________________________________________________________________________________________

 

I kveld så skulle jeg egentlig vært i hallen på hockeykamp. Men siden halsen ikke er så bra så tenker jeg at det ikke er det lureste å være i en kald ishall, så derfor er jeg nå hjemme å må se kampen på tv. Veldig kjipt, men jeg vil ikke risikere å bli verre. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg