Helgen! :D

God søndags kveld mine søte lesere ♥

 

 

 

Først så vil jeg bare si det at det er egentlig ikke så veldig mye spennende som har skjedd denne helgen her egentlig. Det har for det meste gått til å slappe av hjemme. Jeg er jo fortsatt ikke frisk igjen, sliter veldig enda med halsen – men den har blitt litt bedre. Vi har også vært innom Power en tur i går, hvor jeg skulle se på noen telefoner og høre om angående skifting av abonoment å om hva prisen eventuelt ville bli. Jeg fikk i hvert fall vite litt mer, så nå er det å bare gå litt mer i tenke boksen om hva det blir. Så får bare vente å se. 

Ellers så hadde jeg 2,5 time på jobb i dag – kjente det i halsen underveis, men har fått slappet av resten av dagen så håper det skal være med på å få halsen til å bli bedre snart. Veldig kjedelig å være syk, å ikke føle det at kroppen henger med – har vært veldig mye syk i løpet av det siste året, ikke lenge etter at jeg har blitt frisk igjen så er jeg syk igjen. Kjedelig – men jeg har alltid vært sånn at jeg blir veldig mye syk når det er skifting i været / klimaet og når man ikke helt har vært “til stedet” i tiden jeg har vært sykemeldt. 

 

Skulle veldig ønske at jeg kunne sitte her å skrive det at det har skjedd så mye spennende og morsomt i løpet av helgen, men det har det dessverre ikke – dette skyldes jo at det er jo ikke så mye man får gjort når man er syk, annet enn å pleie helsen /kroppen. Men jeg må jo si det at det egentlig har vært veldig greit at det ikke har skjedd så veldig mye egentlig, har jo vært godt å slappe av og bare være mest mulig rolig. Det sies jo at det og søvn er beste medisin når man er syk. Så satser bare nå på at det ikke tar så altfor lang tid før jeg er frisk igjen. 

 

 

 

Håper dere har hatt en veldig fin helg – uansett hva dere har gjort ♥  Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg