Planer for uken

God formiddagen mine søte lesere ♥

 

 

Tenkte jeg skulle bruke denne anledningen til å fortelle litt om hvordan uken min ser ut. Er ikke veldig mye som skjer, å kan nok hende det skjer litt mer etterhvert, for foreløpig så ser den slik ut. 

♥ Mandag (igår) : gikk til å stå opp klokken halv 10 før jeg spiste frokost. Satte på noen maskiner med klær, var ute med søppel, og jeg fikk ryddet på soverommet slik at kommoden min synes. hehe, whopsi.. har hatt en tendens til å bare legge alt på gulvet ved siden av eller oppå, så det har vært umulig å se den. Men nå tok jeg meg virkelig i det å fikk ryddet å vasket de klærne som lå strødd rundt. Godt å endelig få gjort det, så nå skal jeg la det bli sånn – skal ikke gå tilbake til gammel vane igjen. Ser jo mye bedre ut når alt er ryddet. Senere på dagen ble de middag etter at Jøran kom hjem fra jobb, før vi dro i hallen. 

♥ Tirsdag : I dag sto jeg opp klokken 9 og fikset meg før jeg spiste frokost. Etterpå slappet jeg av litt med tv før jeg satte på musikk å begynte å sortere klærne mine. Tok ut alle vinterklærne mine som jeg ikke behøver lenger nå, siden det begynner å våres ute. Ingenting er bedre enn å slippe å gå med vintersko og varme klær. Gleder meg til å ta på lette sko å litt lettere klær. 

Ellers så blir det vel å kanskje dra opp til mamma og pappa en tur for å se hvordan de har det, spent på hvordan det går med mamma etter operasjonen (øye, hun har grå-stær) Også har vi en liten ekstra gave til pappa som vi må få levert også. 

♥ Onsdag :  Da må jeg opp mye tidligere, klokken 9 så må jeg på jobb for å ha medarbeidersamtale med sjefen. Ellers så blir det å slappe av litt før jeg skal på trening klokken 14. Resten av dagen blir å slappe av. Hvis ikke det kommer opp noe. 

♥ Torsdag : Da er det jobb fra klokken 07-10, resten av dagen er åpen. 

♥ Fredag : Da er det trening klokken 11, ellers så er resten av dagen åpen. 

♥ Lørdag og søndag : Da går turen til Gjøvik begge dagene. Jøran skal jobbe i Fjellhallen under landslagkampene  i ishockey, og da får jeg lov å bli med å være publikum. Gleder meg, for det blir faktisk første gang jeg skal i den hallen, aldri vært der før. 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg