Liten oppsummering av dagene som har vært =)

God ettermiddag mine søte lesere ♥

 

 

Har vært litt stille fra meg de siste dagene her, ikke at det har vært noen veldig store unnskyldninger for at jeg ikke har skrevet noen innlegg – men kroppen de siste dagene har vært veldig trøtt og sliten, og en hals som ikke har blitt bedre har satt en liten stopper for noen ting. 

♥ Onsdag hadde jeg en samtale med sjefen. Det var faktisk en veldig fin samtale. Så gikk hjemover med mer smil om munnen enn før – beste følelsen på lenge. 
Etter at jeg kom hjem satt jeg meg ned å spiste frokosten min ( jeg klarer aldri å spise frokost så tidlig på morgen, trenger alltid noen timer før jeg får i meg mat – vært sånn siden jeg var liten ) Samtidig som jeg satt der så kom jeg til å tenke på en serie som jeg elsket å se på som yngre, å som det er lenge siden jeg har sett på – bestemte meg for å begynne å se på den igjen. Serien jeg prater om er ” One Tree Hill”, en av de beste seriene jeg vet om.

 

Klokken 14 så skulle jeg egentlig ha vært på trening, men den sto jeg over på grunn av hosten og hosteanfallene jeg har. 
Senere på kvelden så satt jeg og Jøran å såg på siste hockeykampen for sesongen da Storhamar vant over Lillehammer å tok bøtta. 

♥ Torsdagen sto jeg opp likt med Jøran, jeg måtte på jobb til klokken 07. Dagen på jobb gikk bra, ble til og med en time ekstra på jobb og det gikk overraskende veldig bra egentlig. Godt å kunne kjenne på igjen at det begynner å funke som det skal. Da jeg kom hjem fra jobb i går så satte jeg meg ned med å fortsette på serien jeg ser på. Tiden etter at Jøran kom hjem fra jobb så slappet vi av litt med tv og middag. Senere på kvelden så var kroppen min helt ferdig, var så trøtt og sliten i kroppen av jeg ved klokken 19 vurderte å gå å legge meg i senga. Vi bestemte oss til slutt for at vi begge to skulle ut å gå en tur. Den turen endte med at vi gikk i ca 1 time. Veldig forfriskende gå tur. MEN hjalp ikke så veldig på hosten min. 

 

 

 

Etter gå turen så såg vi på litt tv – men kroppen min var fortsatt utrolig trøtt og sliten, slet veldig med å holde øynene åpne. Bestemte jeg derfor at da klokken var 10 så ordnet jeg meg for å finne senga. Sovnet nesten med engang hode falt på puten.  

♥ I dag så våknet jeg opp klokken 9 å var veldig uthvilt, tror faktisk kroppen min hadde litt godt av å få hvilt seg så lenge. Mens jeg satt å spiste frokost fortsatte jeg på serien min – merkelig hvor avhengig av en serie man kan bli og hvor lett revet med man kan bli. Men selvom jeg har sett den mange ganger før (selv om det er lenge siden) så husker jeg fortsatt hva som skjer, men samtidig så ser jeg liksom nye ting igjen å skjønner mer og mer av serien liksom. Elsker den.  

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg