Helg – bildedryss :D

God kveld søte lesere ♥

 

 

Dagen i går og dagen i dag har gått til å sove lenge – først å fremst. Utover det så har vi vært store deler av dagene i Gjøvik. Jøran er admin for pointstreak som blir brukt under landslagskamper. Jøran var derfor den som måtte trå til å dra på kampene for å sitte å føre live oppdateringene fra hockeykampene til Norge mot Russland i Gjøvik Fjellhall. Jeg ble derfor med Jøran på “jobb”. Da vi kom til hallen i går så fikk Jøran akreteringskort mens de hadde lagt til sides to billetter til meg så jeg fikk sitte å se på kampen. Jeg må bare først si det at til første kampen i går så satt jeg på plassen min i den første perioden – men fikk flytte så jeg satt oppe på presse-tribunen ved siden av Jøran resten av den kampen – grunnen, fordi jeg ble sittende midt mellom to veldig store herrer, så jeg følte meg så inneklemt at jeg bare måtte vekk. Kampen i går ble ferdig så seint at middagen vår i går ble kebab når vi kom tilbake til Lillehammer. 

Dagen i dag gikk også til å være med Jøran på “jobb”, bare at under denne kampen så satt jeg ved siden av Jøran fra start til slutt. Hjalp han litt med å følge med på skudd osv. Kampen i dag ble ferdig noen timer tidligere så maten i dag ble oppvarmet pizza fra fredag.

 

 

 

 

Disse bildene er fra i går når jeg satt på plassen min før jeg flyttet meg 

 

Dette bilde tok jeg etter at jeg hadde flyttet meg på andre siden ved Jøran i går, der jeg satt under hele kampen i dag. 

 

 

Dette er da slik helgen vårt i stor grad har vært og hva den har gått til. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg