Oppdatering på sykdom // Endelig er det klart..

God formiddag søte lesere <3

Som dere vet så har jeg jo slitt veldig med vond hals siden påske og har ikke fått trent så mye og ofte som jeg har gjort. Men nå i 2-3 dager så har den vært så mye bedre at jeg har ansett meg som frisk, så jeg hadde på en måte virkelig sett fram til å møte opp på gruppetrening idag – men den gang ei. For hva skjer.. Jo i går kveld sånn helt ut av det blå skjønte både jeg og Jøran ingenting. Jeg fikk så kraftig hosteanfall igjen at jeg var redd jeg ikke skulle få puste. Hostet så mye og lenge at masse slim kom opp å bare hele halsen krølla seg nesten. Stemmen min var ødelagt og halsen var bare vond igjen. Så jeg tok medisin å gikk å la meg i håp om at jeg skulle få sove. Gikk lang tid med mye hosteanfall igjen før jeg klarte å til slutt sovne. Våknet i dag med så vond hals og vond hoste igjen at jeg tenkte – faen da er det på’n igjen da. Ligger nå på sofaen å må ta masse pauser fra lesingen, for jeg er kvalm og svimmel. Så noe trening blir det dessverre ikke av i dag heller, men blir bare en liten kort gå tur for å lufte meg bare.

Nå stusser dere nok over det med at jeg sa at jeg leser. Jeg vet ikke om dere husker ett innlegg for en stund tilbake hvor jeg fortalte dere at jeg skulle starte på noe? Vel hold dere fast.. Jeg skal begynne å studere regnskap. Det er nettbasert, men jeg tror det skal gå fint uansett. Det er tre stykker man kan ta for å bygge på, men jeg starter med en om gangen for å være sikker på at jeg skal komme meg gjennom det. Jeg har ikke meldt meg på enda, men jeg har fått tak i boka til studie. Så jeg driver nå å leser boken og gjør “test deg selv” oppgaver som er etter hvert kapittel. Jeg startet i går og er allerede på god vei, er på kapittel fem nå. Så dette går unna. Grunnen for at jeg løser oppgaver er fordi jeg vil teste meg selv på om dette er noe jeg kan eller som jeg skjønner. Slik at når jeg begynner å studere så er ikke alt nytt for meg å jeg skjønner ingenting, også kanskje ender det med at jeg ikke klarer å fullføre skolen osv. Så jeg vil forstå stoffet før jeg melder meg på. Dette er noe jeg har tenkt lenge på etter at jeg ble sykemeldt, men jeg har vært så mye frem og tilbake at jeg har vært så usikker en periode. Men med prat sammen med  foreldrene mine og Jøran, så har jeg klart å komme inn på sporet igjen at de siste månedene så har jeg nesten bare tenkt på at jeg kunne tenke meg å studere igjen. Så da er prosessen i gang nå!

Blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg