Solrik lørdag <3

God kveld søte leserne mine ♥

 

 

 

 

Dagen i dag har vært veldig fin. Det begynner virkelig å føles godt å være ute nå. Solen begynner å varme, snøen smelter og man kan sitte på verandaen å nyte middagen og noe godt i glasset. Ingenting som er bedre enn det akkurat nå. 

 

 

I dag så sov jeg og kjæresten min lenge. Vi koste oss med en sen frokost før vi etterpå dro ut. Da vi var ute så skiftet kjæresten min dekk på bilen, mens jeg startet med en liten dugnad. Jeg fant frem en kosst og begynte å kosste ene skråningen for grus. Det er altså så mye grus her at de som har gruset i vinter må ha brukt flere tonn mer enn de har gjort før. For så mye grus som det er nede her hos oss nå har det aldri vært her før. De har også brukt skuffe når de har tatt vekk snø i vinter, å bare skuffet det i ene siden og fått det langt oppover skråningene. Så jeg bestemte meg derfor for å starte i dag med å fjerne noe av grusen. Det blir dugnad her når det nærmer seg mer 17.mai å snøen er borte.. men jeg startet hvert fall. Måtte ta en del pauser, grunnet at det var så varmt på grunn av solen at jeg endte med å bli kvalm flere ganger, så måtte ta noen pauser for å komme meg til hektene igjen. Da kjæresten min var ferdig med å skifte dekk på bilen kom han å hjalp meg med resten av skråningen – flere skråninger her, men tok den som var ved inngangen vår. Ellers i dag så har vi slappet av med tv, og i dag så spiste vi faktisk middagen vår ute på verandaen i solen. Endelig kan man begynne å bruke verandaen til det den er til for – NYTE! ♥

 

 

Håper dere har hatt en fin lørdag uansett hva dere har gjort ♥ Ha en fortsatt god helg ♥ 

 

 


Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg