Skjerpings!!

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

Hvordan har dere hatt det idag? Håper dere har hatt en fin dag uansett hva dere har gjort. Jeg har kommet hjem etter personalmøte klokken 18-19, etter møte så var det innom butikken å handle inn middagsmat å så var det å fikse mat når jeg kom hjem. Nå sitter jeg og Jøran å får med oss fotballkampen mellom Liverpool – Roma! 

Jeg skulle egentlig i går bruke dagen på også gjøre noen store oppgaver i skoleboken min – resultat, etter 1 time med å stirre ut av vinduet med å finne ut av hva jeg skal svare – jeg gav opp rett å slett. La meg heller på sofaen  å slappet av med tv for å heller gå tilbake igjen etter en stund. Før jeg visste ordet av det så hadde klokken blitt så mye at Jøran til og med hadde kommet hjem fra Gjøvik ( han er på kurs der denne uken) å da var klokken allerede 17. Flaut av meg selv at jeg faktisk lar hele dagen bare falle bort på den måten. Bestemte meg derfor for at i dag så skulle jeg ikke gå i samme fella…men hva skjer? jo akkurat det samme som i går. Hadde egentlig tenkt at jeg skulle få løst oppgaver før jeg skulle ut døra å gå til jobben på personalmøte – men den gang ei. Hadde også bestemt meg for at begge disse dagene her så skulle jeg også ta meg en gå tur for å få frisk luft – lufte hodet. Men når været har vært så dårlig som disse to dagene her – regn! Min motivasjon da når det er sånn regn er at jeg bare feiger ut rett å slett. I istedenfor å bare ta på seg jakke og sko å bare gå en tur uansett. Jeg skulle ønske at motivasjonen min var mye bedre om dagen. MEN sykdom siden påske har satt meg litt ut av spill.

I morgen så skal jeg jobbe klokken 07-10, så er det hjem å slappe av litt og løse oppgaver før det faktisk er å dra på gruppetrening igjen klokken 14. Jeg må si jeg er veldig spent på hvordan kroppen min kommer til å reagere etter lenge fravær og ikke minst hva fysioterapeuten min kommer til å si til meg. Men jeg vil rette på meg selv, jeg vil bli flinkere til å trene, jeg vil komme dit hen at jeg kan ta en joggetur ute uten at jeg får blodsmak i munnen etter noen meter bare. Jeg må rette på meg selv. Jeg må bli flinkere til å fjerne dumme unnskyldninger for å ikke trene. Fortsetter jeg i denne banen med å nesten ikke klare å trene – ja da klarer jeg ikke å gå ned i vekt hvert fall. SÅ, her må det skjerpings til. Så nå har jeg bestemt meg – så lenge jeg skriver det her så må jeg følge det opp, vil ikke svikte dere trofaste leserne mine. Det er altså trening imorgen og på fredag, men jeg skal i hvert fall trene en eller to ganger til i uken. Jeg må om jeg skal klare å nå målet mitt. DETTE SKAL JEG NÅ KLARE! 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg