Kveldskos <3

God kveld søte lesere ♥

 

 

 

Styremøte til Jøran varte ikke lenge – bare 1 time. Så rett etter at møte var ferdig så begynte jeg å lage middag til oss. Ble veldig lettvint i dag – spagetti og spagettisaus med kjøttdeig. Er veldig godt da, så vi klager ikke selvom noen sikkert synes at det er kjedelig mat. Nå er vi begge stapp mette i magene våre, så vi sitter i sofaen å slapper av nå. Jøran skriver referat fra styremøte, og jeg sitter med musikk på øret for å ikke forstyrre Jøran så alt for mye. Han hadde sikkert ikke brydd seg, men jeg er usikker på om han liker det jeg egentlig sitter å hører på nå, så da tar jeg ikke risken. 

 

 

 

Her hos oss om kvelden så er det så stemning på verandaen. Jeg har en lykt som står på bordet, og inni den lykten så er den en lys-slynge med sommerfugler som går på solceller. Det er så nydelig, så bare måtte ta bilde av det for ikke mange dagene siden. Tenkte å dele det med dere så dere får se. Jag synes det er nydelig hvert fall. 

 


 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg