Ukens planer!

God formiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

Har dere hatt en fin helg? Det har jeg hatt. Akkurat nå så sitter jeg i sofaen å slapper av litt med tv, fortsettelse av å se på serien one tree hill som det ble en liten pause fra, men nå tenkte jeg fortsette – kommet på sesong to. Tenkte jeg skulle benytte denne anledningen til å fortelle dere om hvordan uken min ser ut. Er ikke så veldig mye som står på planen, men kan hende det blir litt endringer etterhvert.

 

 

♥ Mandag (dagen i dag) : Har bestemt meg for at i dag så skal jeg ta meg en avslapnings dag, uten noen form for planer eller noe. Bare være her hjemme å vaske klær osv. 

 

♥ Tirsdag : Da tenker jeg å dra opp til mamma og pappa en tur igjen for hjelpe til litt mer ute, spyle innkjørselen osv. Ellers så blir det vel å være der til Jøran er ferdig på jobb klokken 1630, for så å resten av dagen slappe av. 

 

♥ Onsdag : Da er det å dra til mamma og pappa igjen å hjelpe mamma med å fikse gjesterommene til de får besøk på fredag. Klokken 14 så er det trening, før resten av dagen blir å slappe av. 

 

♥ Torsdag : Da er det legetime klokken 13, resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre enda, den er litt åpen ellers. 

 

♥ Fredag : Da er det jobb fra klokken 07-10 også er det trening klokken 11. Ellers av dagen så blir det å slappe av. 

 

♥ Lørdag : Da er det kanskje jobb igjen ( men kommer ann på hva legen sier, om hvordan det blir med sykemeldingen) Om det blir jobb så er i hvert fall det i noen timer. Hvis ikke det er jobb så blir det å sove lenge å slappe av, før man må fikse seg og pynte seg til vi skal feire 75-års dagen til pappa. Skal ferie ha stort selskap med familie og vennepar (han og mamma har sammen) på Lillehammer hotell på kvelden. Gleder meg. Blir så koselig.  

 

♥ Søndag : Da blir det max avslapping uten noen form for planer. Bare chill. 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg