1. Mai <3

God formiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

Først og fremst…. gratulerer med dagen alle sammen! Det er allerede blitt ny måneden, det er mai dere. Det er faktisk helt sykt å tenke på at det alt er mai. Det går så fort alt sammen. Å apropos det at det har gått fort.. her om dagen, i begynnelsen av april så gikk det opp for meg at det søren meg er 3 år siden jeg startet å jobbe på hotellet. Jeg har allerede vært ansatt i 3 år ( selvom det siste året her nå har gått til å være sykemeldt, så har jeg jo tross alt fortsatt vært ansatt ) Dæven å fort tiden går når du begynner å tenke over sånne ting som det der.

________________________________________________________________________________________________________

 

Men nå litt over til min litt treige hjerne i går. Jeg skrev jo på ukens plan at i dag så skulle jeg til mamma og pappa å spyle og at jeg skulle være der til Jøran kom hjem fra jobb. Ja det gikk jo så bra, for hjernen min trudde at det var en dag til til det var mai, så jeg hadde full kontroll selv trodde jeg. NOPE!! Jøran jobber jo ikke på røde dager, han jobber jo i posten. Så dagen i dag har blitt veldig mye annerledes enn jeg først hadde tenkt. 

Det hele startet med at jeg og Jøran sov lenge, sov helt til klokken halv 11 (sto opp med engang da) Også begynte vi begge med hver vår rydde aksjon før vi egentlig hadde rukket å spise frokost først. 
Jøran går over en del papirer og permer for å rydde i de, mens jeg fant ut at jeg skulle gå gjennom klesskapet mitt skikkelig å få vekk de klærne som jeg ikke bruker lenger og kaste det som er ødelagt. Her har det allerede blitt litt bedre plass i skapet mitt nå, men ikke helt ferdig enda, litt som står igjen. Vi glemte litt tiden så vips så hadde det jo gått noen timer. Er ikke først nå at vi faktisk har satt oss ned for å spise frokost, før vi fortsetter igjen begge to etterpå der hvor vi slapp. Godt å få fikset sånne ting når været er såpass dårlig som det er at man ikke kan være ute.

 

Det jeg da hadde skrevet i går at jeg skulle gjøre i dag, det gjør jeg altså i morgen i stedet for før jeg skal på trening. Så får jeg brukt tiden før trening til noe fornuftig. 

 

 

Håper dere har en fin 1.mai feiring og at dere kanskje er litt heldigere med været enn det jeg er. Men uansett håper jeg at dagen deres blir fin ♥

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg