Endringer i planene! :)

God formiddag mine søte lesere ♥

 

 

Dagen i går gikk til å dra på trening og at jeg etter trening skulle hjelpe mamma ute i hagen.. men på den tiden jeg var på trening så har mamma gjort det selv. Så vi ble heller enig om at jeg i dag etter at jeg har vært hos legen skal komme opp til henne å hjelpe henne i huset. Hun må ha hjelp til å ordne gjesterommene klart til de får besøk i morgen (noen av de som skal bli med på feiringen av pappa på lørdag), også må jeg også støvsuge huset pluss dekke på ett lang bord så det er klart til fredagskvelden. Da skal de nemlig ha ett lite selskap med de gjestene som skal ligge på hotell i helgen og ligge hos de. Dette skal altså jeg gjøre fram til klokken 18, med litt pause i mellom. Det ble visst ordnet slik at det skal være dugnad i hallen fra klokken 18 og utover kvelden. 

Blir også noen endringer angående imorgen – det er jobb klokken 07-10, å klokken 11-12 så skulle jeg egentlig trene, men dette skjer da ikke. For jeg har nå fått en frisør time imorgen klokken 1045 for å klippe håret mitt, så det er fikset til helgen. Så da blir det vanskelig å få trent når jeg skal. Så blir heller en økt hjemme litt senere på dagen i istedenfor. Gleder meg til å dra til frisøren da. Lenge siden, så håret mitt trenger det for å si det sånn. Men fikk vite en litt trist nyhet, å det er det at hun som egentlig er frisøren min (hun som har fikset håret mitt de siste gangene jeg har vært der) Vel det tyder på at hun har sluttet. Så er litt spent da på hvem det er jeg får imorgen, men håper det går i orden å at det kan bli min nye faste frisør. Vet at alle de ansatte der hvor jeg klipper meg er veldig flinke, så skal nok ikke være noe problem det. Alt ordner seg til slutt! 

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________________________

 

Akkurat nå driver jeg å gjør meg klar for å dra ut døra å komme meg avsted til legetimen min.  Håper dere får en fin dag i dag uansett hva dere skal gjøre 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg