Fantastisk helg! :D

God kveld mine søte lesere ♥

 

 

 

♥ Akkurat nå i dette øyeblikk sitter jeg og Jøran å slapper av. Vi er begge slitene i kroppen etter at vi begge to har hatt lang dag på jobben. Må bare si at det er utrolig godt å være tilbake igjen på jobb. Like it like it alot! Blir en tur på NAV i morgen hvor jeg, sjefen min og kontaktpersonen min skal ha ett møte med hvordan ståa er og om hvordan det går. Gleder meg til å bli helt ferdig! 

Men nå litt over til det dette innlegget egentlig skulle være om da. Det har jo nå blitt en ny uke å jeg vil derfor oppsummere helgen som har vært nå. På fredag så skulle det egentlig være funksjonærfest for vi som har vært frivillige under hockey classic og som er frivillig generelt i klubben. Men på grunn av at det var for lite påmeldte så ble det utsatt, så det blir utsatt helt til høsten. Veldig synd for jeg hadde gledet meg sånn til det. Men men… Ellers på fredagen så gikk dagen til å slappe av og gjøre noen oppgaver til innleveringen. Også ble det på kvelden å slappe av med tv og film også ryddet vi i leiligheten så den skulle være klar til lørdag. 

På lørdagen så sov vi lenge, og etter frokost så dro vi til Moelv. Vi skulle nemlig hente minste tantebarnet mitt. Hun skulle overnatte hos oss til søndag, for første gang skal hun på besøk hos oss. Da vi kom frem til oss så satt vi ute på verandaen å bare koste oss, hun lekte med såpebobler og gateritt hvor hun tegnet på asfalten utenfor hos oss. Vi tok også en runde med fantasi utpå kvelden. også ble det taco til middag. Ellers så gikk lørdagen til at vi slappet av med film og spill. Og på søndagen så sov vi til halv 10 ca også ble det frokost, etterpå ble det en runde med ludo før vi dro tilbake til Moelv i 3-tiden for å levere henne tilbake igjen. Var veldig koselig å ha henne på besøk, hun er så snill og stille at det er ikke noe problem å passe på henne. Så hun skal nok få komme på besøk hos oss flere ganger ♥ Har vært en helt fantastisk helg med masse kjærlighet ♥

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg