Jeg er blitt … !! :D

God morgen mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Denne varmen slår meg helt ut om dagen, det er fælt å klage på det fine været vi endelig har fått,  men noen ganger så blir det for varmt altså – at man på en måte ikke helt vet hvor man skal gjøre av seg da fordi man er helt utslått. Det eneste som har skjedd di siste dagene er at jeg har prøvd å ligge på verandaen å sole meg, er ikke lenge jeg klarer å ligge der før jeg må i skyggen. Har brukt tipset jeg fikk av ei venninne med å ha med spruteflaske med vann, men er ikke lenge av gangen det funker før jeg er helt ferdig. Har også fått hjelp av Jøran til å fikse sykkelen min, så i går da jeg skulle til legen så tok jeg sykkelen fatt. Var godt å starte å sykle igjen etter nesten 3 år uten å sykle. Det var litt tungt, men det er vel det som gjør det til god trening også. Er også sikkert at det føltes tungt siden det er uvant å sykle igjen, kommer nok inn i det igjen når man får syklet en del. Vel dette innlegget her skulle i hovedgrunn egentlig handle om timen min hos fastlegen. Jeg er så glad og smiler fra øret til øret av denne nyheten her. Det har gått 1 år hvor jeg har vært sykemeldt av skade på foten min. Med hjelp av fysioterapeut og kiropraktor, fastlegen og speilrefleks behandling så har jeg nå blitt så bra igjen i foten at jeg nå hos legen fikk en glad nyhet… Jeg er nemlig endelig blitt FRISKMELDT!!! 😀 Hvor sykt er ikke det? det er så godt å være tilbake igjen til seg selv, til og med fastlegen min sa at hun såg forskjell på meg nå fra tidligere. Jeg var mye mer glad og fornøyd. Så en veldig lang og litt deprimerende periode er nå over. Jeg er nå tilbake på jobb i den stillingen som jeg har. Gleder hjertet mitt at det faktisk har fungert alt jeg har gjort og trent. Jeg skal nå ikke være lenger på treningsgruppe med fysioterapeuten min – ser ikke helt vitsen i det når jeg er helt bra igjen, så jeg skal heller få fikset at jeg skal trene på Elixia 3 ganger i uken ( minst) hvor jeg skal få hjelp av en PT til å sette opp plan  slik at hele kroppen blir trent og at jeg får hjelp til å miste de ekstra kiloene på kroppen. Gleder meg faktisk til å starte, men blir ikke før til neste uke regner jeg med – men blir godt å komme skikkelig i gang.  Glede!! 

 

 

Nå sitter jeg å spiser frokost å skal snart ut døren. Jeg skal nemlig sykle til byen hvor jeg skal møte ei venninne som jeg ikke har sett på lenge. Så det skal bli veldig koselig å  tilbringe dagen med henne, og ta igjen det tapte. Gleder meg ♥ Får nesten avslutte her så jeg får i meg resten av maten og får fikset meg før jeg skal dra. Håper dere får en fin dag uansett hva dere skal gjøre! 

Ha en fin dag alle sammen ♥ 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg