Lenge siden sist! :)<3

God ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

I dag så har jeg hatt en veldig koselig dag ♥ Dagen startet først med at jeg syklet til byen for å møte ei venninne som jeg ikke har sett på lenge. Så koselig å se henne igjen. Vi gikk i byen å var innom noen butikker før vi satte oss ned på Nikkers for å ta en matbit. Veldig koselig og god mat.

 

 

 

 

Etter noen timer i byen såg vi etterhvert noen veldig mørke skyer på himmelen som såg veldig ut som regnskyer og torden. Vi bestemte oss derfor for å skille lag. Jeg ville helst slippe å sykle mens det øser ned og venninna min ville ta bussen hjem til katta som var alene hjemme. Men den gang ei for meg… mens venninna mi var trygg og tørr i bussen så var jeg på sykkelen da det fosset ned. Folk sto å glodde på meg hver gang jeg gikk av sykkelen og skulle gå over gangfelter. Jeg skjønte jo ikke hvorfor de gjorde det – men skjønte det fort da jeg kom hjem. Viste seg det at det lønner seg ikke å ha på lyse klær når det regner ( noe jeg ikke visste kom til å skje idag, så tenkte ikke på å ha på meg noe annet) Da jeg nemlig kom hjem å skulle ta av med klærne som var søkk våte, så såg jeg at jeg hadde en lang svart stripe på skjørtet mitt.. var møkk fra regnet som kom å sprutet mens jeg syklet. Såg jo søren meg ut som jeg hadde bæsjet på meg – så ikke rart folk glodde på meg. HAHA…. 

Vel nå sitter jeg inne å slapper av, mens tydeligvis solen stikker frem nå å varmer igjen slik som før i dag. Så var nok bare en skur som kom og dro igjen, veldig lokalt vær. Veldig godt at det faktisk kom regn, har vært så varmt de siste dagene og har jo vært masse fare for skogbrann, så det har nok sikkert hjulpet på litt håper jeg. 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

Har også i går etter at jeg var hos legen og ble friskmeldt så feiret jeg med is ( frozen yoghurt)  og litt shopping hvor jeg fikk tak i en shorts. Også når jeg kom hjem så låg jeg på verandaen å sola meg. 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg