Produktive dager! :D

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

I dag så har dagen gått til å være på jobb. Syklet til jobb – startet på jobb klokken 07, jobbet til klokken 15. Etter jeg var ferdig på jobb så var jeg bortom pappa for å prate med han litt angående morgendagen. Vi skal nemlig male forretningsgården, pappa og bror har brukt dagen i går og i dag til å vaske baksiden og fremsiden. Så pratet litt om hvordan dagen i morgen og torsdag blir for min del – syklet hjem etterpå. Da jeg kom hjem slappet jeg av på sofaen og etter middag så halv sov jeg litt på sofaen før det var fotballkamp. Dagen i morgen blir for min del å sove til klokken 9 ca, så skal jeg sykle til Sats Elixia for å ha PT-time klokken 11, før man etterpå sykler hjem for å skifte klær for så å komme seg til byen for å hjelpe pappa med å male. Torsdagen kommer vel også i stor grad til å gå til å male. 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Dagen i går gikk til å sove lenge- trodde jeg. Våknet først av at Jøran dro på jobb klokken 0550, sovnet igjen å våknet igjen klokken 07 av at en snekker sto rett utenfor inngangsdøra vår å festa noe beslag. Fikk jo ikke sove da.. men heldigvis så holdt han ikke på så lenge, så jeg klarte å sovne igjen tilslutt å våknet igjen klokken 10. Litt etter frokost satte jeg meg på sykkelen å dro til Sats Elixia for å trene 1 time før man syklet hjem igjen. Da jeg kom hjem tok jeg en velfortjent dusj før jeg satte meg ned å gjorde litt skolearbeid. 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg