Update!

God kveld mine søte lesere! ♥ 

 

 

 

 

 

Har vært noe stille fra meg den siste tiden – vært litt ufrivillig så beklager det, men vært mye med jobb og maling av hele Lundegården utvendig –  på fridager pluss etter jobb. Vært lange dager og har vært så sliten at jeg liksom ikke har orket å ta opp mac¨en i det hele tatt på kvelden. Det har også skjedd noen ting på privaten som jeg ikke kan gå for altfor mye i detalj på nå, men det jeg kan si er at pappa ble lagt inn på sykehus på fredag – ble sendt hjem i dag. 

 

Jeg og Jøran har også brukt noen timer på å få montert kodelås på kontordøren til pappa.

 

 

Vi har også vært ute å spist god mat med mamma på lørdagen (sankthansaften ) – Bryggerikjelleren♥  Og søndagen var vi bedt opp til mamma på rømmegrøt og spekemat. 

 

Min hovedrett – skalldyrsuppe, mens de andre spiste hver sin biff

 

Min dessert ♥ 

 

mamma sin dessert (vanilje is med kaffe ) 

 

Jøran sin dessert ♥

 

Denne uken her så er planene som følger at i dag så har jeg vært på jobb og syklet til og fra, Sitter også nå i denne stund å ser på Lotta på Liseberg – endelig så har det startet igjen ♥ 

♥  Tirsdag så er planen at jeg skal til Sats Elixia å trene (ble ikke så mye trening forje uke på grunn av maling som tok en del tid ) – ta det denne uken. Så må jeg også få tatt igjen noe skolearbeid som ble satt på vent uken som var. 

♥  Onsdag så går dagen til å jobbe fra klokken 0830 til 15, og klokken 15 så skal vi ha stuepikemøte på jobben. Så blir det å slappe av resten kvelden

♥  Torsdag så blir dagen veldig likt på tirsdag. Kan hende det blir noe endringer underveis. På kvelden så skal vi til mamma og pappa på middag. 

♥  Fredag så blir det jobb igjen fra klokken 0830. Etter jobb så blir det vel å slappe av regner jeg med. 

♥  Lørdag og søndag vet jeg ikke helt hva som vi skal gjøre, ingenting som er planlagt  – foreløpig. 

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg