Dritt lei dette her…!!

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Akkurat nå i skrivende stund så sitter jeg her i sofaen å slapper av med å se på fotballkamp. Dagen i dag har gått til at jeg har jobbet i ca 6 timer på jobb, også hadde vi ett møte alle stuepikene etter jobb klokken 15 – møte var ferdig klokken 16. Da satte jeg meg på sykkelen å syklet hjem, hvor jeg nesten frem til Jøran kom hjem fra jobb satt på verandaen å slappet av. 

Dagen i går gikk til at jeg våknet likt med Jøran ved 9 tiden. Etter at Jøran dro til jobb så skulle jeg lage meg frokost. Resulterte i at jeg fikk så allergireaksjon at jeg nøs og nøs og snufset i en evighet. Grunnen til dette var at han som klipper gress hos oss i sameiet her var ute å klippet, å jeg rakk ikke å lukke vinduene igjen før det var for sent. Planene mine for dagen var jo at jeg skulle trene, men dette ble forskjøvet igjen siden mamma og pappa måtte ha hjelp med å bære inn i hengeren og tømme all søppelet også videre fra når vi drev å malet lundegården, også måtte jeg hjelpe til med å få stillaset til onkel i hengeren å få det til han å bære det ut. Pappa ble sluppet ut av sykehuset i forgårs, men siden mamma ikke kan å kjøre med henger så måtte pappa bli med med meg på slep for å hjelpe til. Å hele dagen gikk altså til å nyse og nyse og mer nyse og snufse og øyer som renner. Ikke morsomt i det hele tatt. Var sykt varmt i går også så er nok sikkert en god kombinasjon av varmen og gress klipping som bare fikk meg til å reagere sånn. Trodde jeg i hvertfall – i dag da jeg våknet så var jeg jo fortsatt potte tett i nesen. Tok medisinen min men gikk ikke lang tid før det var på igjen. Gjennom hele arbeidsdagen og møte også nå i kveld så har jeg fortsatt å nyse og nyse til jeg blir helt gal snart. Begynner å bli virkelig lei av denne allergien. Men sånn er det når man er allergisk mot burot, gress og pollen. Disse tingene kommer jo værst frem når det er så varmt. Er veldig lenge siden jeg har reagert så kraftig som jeg gjorde i går og at den i samme slengen har vart helt til nå. Håper på at det ikke er så verst i morgen. Lov å drømme og håpe hvert fall.

 

Hvordan har dagen deres vært da? Gjort noe morsomt, spennende? Kommenter gjerne under, nyskjerrig på hva mine leser gjør. 

Blogges senere ♥ 

 

 

 

 

 

1 kommentar
    1. Pollenallergi er grusomt. Det verste er at det er noe å reagere på året rundt. Er allergisk mot alt det du nevner, og får ikke fred om vinteren heller. I desember er det julestjerner o.l. og så begynner pollensesongen i enten februar eller mars. Den eneste rolige måneden er januar, men da pleier jeg å bli syk hele måneden.
      Kort oppsummert, jeg føler med deg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg