Måneden som gikk : Juni

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Akkurat nå i dette øyeblikk så sitter jeg og Jøran i sofaen å slapper av etter middag, å er klar for å se på fotballkamp, også skal vi se på Allsang på Skansen. Dagen i dag har gått til at vi begge to har vært på jobb. Er utrolig varmt nå om dagen, å det gjør at man blir veldig tappet i løpet av dagen. Drikker masse vann og er flinke til å ta pauser. Det er fælt å måtte sitte her å klage litt på at det er fint vær, men når det er så varmt at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg, så er det slitsomt. Er fortsatt ikke lenge jeg klarer å sitte i sola før jeg må i skyggen. Veldig varmt, men samtidig godt å føle at det er skikkelig sommer. Vi er jo nå kommet i juli måned allerede, derfor tenkte jeg nå at jeg skulle ta ett tilbakeblikk på juni måned. 

 

 

♥ Månedens høydepunkt

Det er helt klart Lillehammer Byfest,  hvor vi var på konsert med både Trang Fødsel og De Lillos. Helt magisk å kunne få med seg begge to, å få oppleve de live. 

 

 

 


♥ Månedens spilleliste

Trang Fødsel – Drømmedame

Trang Fødsel – Livet er helt ålreit 

 

♥ Månedens nedtur 

 

Det blir helt klart de siste dagene hvor allergien har vært på det aller værste. Bare kjipt. 

 

♥ Månedens beste dag 

Det blir kvelden på sankthansaften hvor jeg og Jøran fikk bli med mamma ut på Bryggerikjelleren å spise middag. Veldig god mat og veldig koselig. 

 

 

♥ Månedens flause

Har ikke hatt noe som jeg kommer på 

 

♥ Månedens innkjøp 

 

Det må bli dette vippeserumet 

 

♥ Månedens antrekk 

 

 

♥ Månedens innlegg 

 

2 år med med deg <3 

Første PT-time er gjennomført 😀 

Lørdagskos fra morgen til kveld! <3 

 

♥ Månedens forbedringspotensiale 

 

Fortsatt bli flinkere til å ta meg selv i nakken å dra meg selv på trening selvom allergien noen ganger slår kraftig til, eller når jeg er så sliten at jeg egentlig bare vil ligge på sofaen. Kommer ingen vei av å ikke gjøre noe. Så på torsdag eller fredag når jeg har så skal jeg dra å trene. 

 

♥ Månendens instagrambilde 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg