Nattåpent i byen! <3

Reklame | Reklame: Lillehammer gågate og Strandtorget , annonselenke: Skoringen, LeneV, Zizzi, Jernia

God ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

I går hadde jeg fri fra jobb, så da ble jeg med mamma en tur på Strandtorget for å slå ihjel noe tid der før jeg skulle på trening etterpå. Der var jeg så heldig at jeg fant en svart kort-bukse på Zizzi som jeg kan bruke på jobb, slik som denne HER Utrolig behagelig å ha på seg og veldig elastisk. Gleder meg til å kunne ta den i bruk på jobb nå i helga (lørdag og søndag).  Jeg fant også en utrolig søt sommerkjole inne på LeneV 

 

lignende kjole HER 

 

 

På kvelden i går ved 10 tiden så fant Jøran plutselig ut at han ville gå i byen. Det viste seg nemlig at det skulle være nattåpent i gågata, noe jeg hadde helt glemt. Så da gikk vi i byen å såg oss omkring. Jeg hadde vært på jakt etter noen fine lette sommersko, å var så heldig at jeg fant noen kjempe fine søte, til en billig penge på Skoringen 

 

 

Mens vi gikk i gågata så var det masse folk der, men utrolig nok så var det veldig lite kjentfolk ute. Vi gikk til parken å satte oss er der litt å koste oss. 

 

 

 

 

 

På turen hjemover gjennom gågata så fant jeg også plutselig noen utrolig fine lys-slynger, som jeg ikke hadde lagt merke til når vi kom til byen, så disse kjøpte jeg to stk av. 

 

Jernia

 

 

I dag så hadde jeg gledet meg til å ta på meg de nye skoene mine. Så jeg gikk med de til og fra butikken, men da jeg kom hjem p skulle ta de av meg, så satt sålene fast i foten og de hadde krøllet og klistret seg. Dermed så var det på med de gamle slitte skoene (som jeg egentlig hadde kastet) og ta med de nye skoene med kvittering å gå inn til byen for å klage. Da jeg kom dit så ble jeg møtt av ei veldig søt jente som kom med ett helt nytt par til meg, jeg hadde tenkt å kjøpe med nye såler som tåler litt mer fuktighet, men sjefen sjøl som sto ved siden av hun som ekspederte meg sa at de sålene kunne jeg få. Altså, snakk om veldig god service. Ikke mange som ville ha sagt det til tross for at det var billig sko, men nå er jeg kjempe happy for at jeg jeg har fått nye sko og såler – gleder meg til å bruke de i sommer.  På tur hjem fra byen så gikk jeg innom kiosken for å kjøpe meg en slush å drikke på tur hjemover. Deilig. 

 

 

 

Nå i denne stund så sitter jeg ute på verandaen å prøver å fortsette med min innleveringsoppgave. Planen mine er at jeg vil få bli ferdig med denne innleveringen her og få levert den inn før slutten av neste uke. Så da vil jeg prøve å bruke hver ledig anledning til å sitte med denne her. Skal prøve å få gjort meste parten i dag, for hadde tenkt å stikke innom pappa imorgen etter jobb å få han til å ta en titt på det å eventuelt hjelpe meg med det jeg står fast på. Han og mamma reiser nemlig på søndag og blir borte nesten en uke, så da er liksom eneste dagen å få hjelp av han på er i morgen ettermiddag – kveld. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg