Dette skjer i Juli <3

God ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå har vi snart unnagjort en uke inn i juli måned, og derfor tenkte jeg nå at jeg skulle fortelle litt om hvordan juli måned kommer til å bli. 

♥  Først ut nå så skal jeg jobbe lørdag og søndag denne helgen her. 

 

♥  Neste uke så jobber jeg på mandag, tirsdag og torsdag. 

 

♥  De dagene jeg ikke jobber så skal jeg gjøre siste finishen på innleveringen. 

 

♥  Etter jobb på torsdag så har jeg ferie, Jøran jobber også fredag før han har ferie. 

♥  Søndagen så starter offisielt ferien vår, da har vi tre uker ferie

 

♥  Første uken i ferien så skal vi til Fogn, utenfor Stavanger. De to andre ukene så må jeg rett å slett si at jeg aner ikke hva vi skal, grunnen er for at Jøran ikke vil si hva vi skal, så det blir overraskelse. Gleder meg og er spent på hva han har funnet på. Jeg har jo kommet med noen forslag til hva vi kan gjøre, og hvor vi kan dra – men Jøran har ikke gitt meg noe klart svar. Så dette blir spennende. 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg