Ny uke nye muligheter! :D

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

 

 

Akkurat nå i skrivende stund så sitter jeg på sofaen å slapper av med å se på Lotta på Liseberg. Det programmet elsker jeg og Jøran å se på, vi ser på hver mandag etter at sesongstart er. Mye bra musikk. 

Helgen min har i aller høyeste grad gått til å jobbe. Vært fullt kjør på hotellet hele helgen med masse folk,barn ekstra senger osv. Blitt noen lange hektiske dager, så jeg merker på foten min og begge beina at jeg har vondt. Så både lørdagen og søndagen etter at jeg kom hjem fra jobb så har jeg ligget som en slakt på sofaen og halv sovet – vært så sliten. Så merker også i dag at jeg har vært på jobb, selvom det var litt roligere idag. Er ny arbeidsdag i morgen før jeg på onsdag har en dag fri – å den lengter jeg til nå kjenner jeg. Før det på torsdag er en dag med jobb igjen før jeg tar ferie med – unnskyld utrykket – jævlig god samvittighet. 

 

Apropos det med ferie – nå har jeg fått vite litt mer av Jøran angående hva mer vi skal gjøre i ferien …. Vi skal tydeligvis på søndagen etter å ha vært i Fogn i en uke, så skal vi ikke reise hjemover, vi skal sette oss i bilen å kjøre til Bergen. Vi skal være der i ca 3 dager før vi skal hjem – men mer om hva som skjer aner jeg ikke. Så dette er så spennende. Gleder meg masse hvert fall. 

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg