Slik som dette så jeg ut før!

 

God ettermiddag mine søte lesere ♥ 

 

 

 

Jeg kom over ett innlegg på en blogg for ikke så lenge siden hvor vedkommende hadde lagt ut bilder av seg selv for noen år tilbake, for å se hvor mye man hadde forandret seg. Jeg syntes det var så fascinerende å se at man bare på noen bilder fra 4-5 år tilbake kunne se at man tydeligvis er blitt forandret.

 

Så jeg tenkte derfor jeg skulle prøve å lage mitt eget innlegg med gamle bilder av meg selv. Disse bildene her er ikke i rekkefølge etter år, men noen av de er det. Det eldste bildet er fra 2006-2007, også er det en del fra 2008-2009, også de siste bildene er fra 3år siden, å det aller siste bildet er tatt bare for noen dager siden. 

Jeg kan ærlig innrømme å si at jeg blir litt sjokkert selv over at jeg faktisk har forandret meg så mye som jeg har gjort. Men samtidig så ser jeg at noen av kjenne trekkene mine fortsatt er der selvom du ikke ser det så tydelig. Briller jeg er avhengig av å ha, så på de bildene jeg ikke har briller så har jeg på meg kontaktlinser. Det også er jo med på å forandre en person. Men ta en titt selv på bildene mine å se selv om jeg har forandret meg eller ikke. Hva synes du? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blogges senere ♥

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg