Feriemodus! <3

God kveld mine søte lesere ♥ 

 

 

 

 

 

Dagen i dag har gått til å jobbe på hotellet, hvor det var mye å gjøre. Ble ferdig på jobb likt med at Jøran var ferdig, så jeg satt på med han hjem hvor vi på turen stakk innom butikken for å handle inn til middag. Sofaen er nå inntatt etter middag, å her skal søren meg jeg ligge resten av kvelden – chill. 

 

Grunnen til det – jeg har nå ferie ♥ Elsker det, ferie modus til det fulle. I løpet av morgendagen og lørdagen så skal jeg pakke det jeg skal ha med meg på tur til Fogn og Bergen ♥ Gleder meg. Vet hvert fall en ting sikkert, å det er det at bikinien min skal pakkes ned, for jeg skal søren meg bade – ikke gjort det enda i sommer. Digg skal det bli. 

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Onsdagen så tok jeg en fridag om man kan kalle det det. Jeg var helt ferdig i kroppen etter mye jobb og lange dager i 4 dager i strekk, så på onsdagen så sov jeg faktisk til klokken 11 – så lenge har jeg ikke sovet på lenge, det var godt det. Ble sen frokost og ellers resten av dagen så bare slappet jeg helt å holdent rett ut, hadde ingen planer skulle bare ta det rolig. Planen var egentlig å trene, men siden jeg var så sliten i kroppen og veldig trøtt så tok jeg rådet av kroppen min å tok en fridag for å komme meg til hektene igjen. Gjorde rett i det for dagen i dag på jobb ble like tøff, så nå er det deilig å tenke på at jeg ikke skal på jobb på før i august. 

 

 

 

 

Blogges senere ♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg